Ztráta správcovství – Nemáte přístup k účtu v Google Analytics

Stalo se mi, že jsem najednou přišla o roli správce v Google Analytics. Nemohla jsem se dostat do sekce Správa uživatelů, nebylo možné tuto sekci ani zobrazit a stalo se mi to ve všech napojených účtech (u všech webů).

 

Chybí oprávnění - nemáte přístup Analytics

Pokud se vám toto stalo také, nebo se pro změnu vůbec do Google Analytics ani nepřihlásíte, kontaktujte podporu od Google Analytics. Jako první krok si zobrazte článek “Nemůžu se přihlásit k účtu”.

V počátku článku zaškrtněte tuto možnost: „Nemůžu najít administrátora Analytics, administrátor Analytics už ve společnosti nepracuje, ztratil(a) jsem přístup pro správce nebo chci svůj přístup upgradovat.“

 

Nemůžu se přihlásit k účtu Analytics

K tomu, abyste mohli obnovit správcovský účet, je potřeba prokázat, že jste vlastníky www stránek, na které je Google Analytics napojen – musíte vytvořit a vložit soubor analytics.txt na web.

 

Přidání souboru analytics.txt do domény nejvyšší úrovně

Do souboru analytics.txt napiště pouze toto:

 

GooGhywoiu9839t543j0s7543uw1 – přidejte prosím do účtu GA {VLOŽTE ID UA} uživatele {VLOŽTE E-MAILOVOU ADRESU} s oprávněními ke správě uživatelů a k úpravám. Datum: {VLOŽTE DATUM}.

Nahraďte proměnné ve složených závorkách vašimi údaji. Tzn. výsledný text bude vypadat například takto:

GooGhywoiu9839t543j0s7543uw1 – přidejte prosím do účtu GA UA-123456-1 uživatele vy@gmail.com s oprávněními ke správě uživatelů a k úpravám. Datum: 25.6.2019.

Přihlaste se do správy domény, jděte do Správce souborů a do něj nahrajte uploadem z počítače soubor analytics.txt

Dále kontaktujte Google na stránce Kontaktní formulář nástroje pro odstraňování problémů, kde vyplníte formulář, aby vás Google kontaktoval.

Jak to bude probíhat dál?

V ideálním případě vás Google podpora ani nebude kontaktovat a vyřídí váš požadavek. Můj vyřídili cca za 1-2 hodiny. V případě dotazů nebo nutnosti doplnění některých údajů vás ovšem bude kontaktovat.

Chci si prohlédnout

Zuzana Fílová

Zuzana Fílová

Autorka článku, webový tvůrce a PPC specialista

"Baví mě vytvářet weby tak, aby byly co nejvíce funkční, optimalizované pro vyhledávače a vizuálně atraktivní."

Může vás také zajímat

Meta popisky a titulky

Meta popisky a titulky

Meta popisky a titulky jsou základním kamenem optimalizace pro vyhledávače (SEO = search engine optimization).

SEO

SEO

SEO neboli search engine optimization je optimalizace webů pro vyhledávače. Tuto optimalizaci je nutné provést, aby se na váš web vůbec dostali vaši potenciální klienti. Bez ní bude mít web téměř nulovou návštěvnost. Je to jako kdybyste si otevřeli cukrárnu ve velkém měste, ale …