Jak přidat nový web (nový účet) do Google Analytics

Aktualizováno 6.4.2021

Přihlaste se do Google Analytics, v levém sloupcovém menu dole klik na Správce/ Vytvořit účet.

jak řpidat do google analytics nový web

Pokračujete nastavením účtu. V prvním nastavte název účtu, například Domena.cz

přidání účtu do analytics

Nastavte Česko a měnu .

přidání webu do analytics

Zaškrtněte velikost firmy a na co budete Analytics používat.

nastavení nového účtu google analytics

Následuje přijetí smluvních podmínek, vyberete Česko a klikněte na Přijímám.

jak přidám nový web do analytics

V dalším kroku vyberte Web.

vybrat datový stream analytics

V dalším kroku vepište URL vašeho webu a název streamu (takto se vám bude účet zobrazovat v nabídce přepínání účtů). Nechte klidně zaškrtlé vylepšené měření. V rámci vylepšeného měření můžete volit, co přesně měřit, v možnostech (klikněte na ozubené kolečko).

analytics přidání účtu

V dalším kroku konečně získáte měřicí kód Analytics pro váš nový web.

měřicí kód pro nový web analytics

Hotovo. Úspěch přidání nového účtu do Analytics si ověříte kliknutím na nabídku účtů v levém horním rohu obrazovky. V menu po rozbalení by se vám nově přidaný web měl nabídnout.

V Google Analytics si můžete nastavit cíle, například prodej, přihlášení do newsletteru, přečtení aspoň 3 článků nebo zobrazení strany Kontakty. Po nastavení těchto cílů můžete sledovat, kolik návštěvníků cíle splnilo, a z toho vyvozovat závěry.

Pokud máte e-shop, můžete zde sledovat i prodeje.

Pokud provozujete online reklamu, v Google Analytics uvidíte například, kolik lidí přivedla která reklama, kolik z nich provedlo konverzi (stanovený cíl), atd.

Google Analytics je nutnost pro moderní e-shop i pro jednoduchý web nabízející služby.

GA je to, co potřebuji,

(Vyplnit formulář s poptávkou)

Web už mám,

a sledovat data

Zuzana Fílová

Zuzana Fílová

Autorka článku, webový tvůrce a PPC specialista

"Baví mě vytvářet weby tak, aby byly co nejvíce funkční, optimalizované pro vyhledávače a vizuálně atraktivní."

Může vás také zajímat

K čemu je Google Analytics?

K čemu je Google Analytics?

K čemu je Google Analytics Vysvětlení pro laiky, hlavně pro mé klienty Google Analytics je nástroj vyvinutý společností Google, je k dispozici zdarma, i když můžete zaplatit nějakému specialistovi, aby vám vložil měřicí kód Google Analytics na váš web. K tomu, abyste...

Meta popisky a titulky

Meta popisky a titulky

Meta popisky a titulky jsou základním kamenem optimalizace pro vyhledávače (SEO = search engine optimization).