Jak nasdílet mně nebo komukoliv jinému FB Business Manager (dát mu přístupová práva ke svému účtu)

Aktualizováno 12-5-2020

1. Otevřete si Business manager

Přihlaste se na váš profil na Facebooku. Musí jít o profil, pod kterým přístupujete do Facebook Business Manageru vaší společnosti, a pod kterým spravujete své Facebook stránky a reklamní účty Facebook Ads.

Rozklikněte šipku vpravo nahoře a objeví se vám vámi spravované účty. Klikněte na účet Business Manager, který chcete nasdílet.

2. Jděte do Nastavení firmy

Klikněte na menu se třemi čárkami v levé horní části a v následně zobrazené nabídce zvolte položku Nastavení firmy.

3. Přejděte do Nastavení účtů

V levém menu pod záložkou Účty klikněte na položku Stránky.

Z prostředního sloupce vyberte stránku, ke které chcete přidělit přístup, v nastavení přístupů stránky v pravém sloupci klikněte na tlačítko Přiřadit partnery (pozor – ne přidat lidi) a v zobrazeném dialogu Přiřadit partnera klikněte na modré tlačítko ID firmy.

4. Nastavte práva

Přidělte mi správnou roli. V následujícím okně “Sdílejte tuto stránku s partnerem” do pole “Zadejte ID firmy partnera” zadejte ID mého Business Manageru, tedy 2323140504455352. V části Standardní přístup vyberte Může zveřejňovat obsah. Nakonec klikněte na modré tlačítko dole Další.

To je vše pro přidělení přístupu ke Stránce. Pro správu kampaní budu ale potřebovat také přístup do REKLAMNÍHO ÚČTU (Účty pro reklamu).

 

5. Nasdílení Účtu pro reklamu

Pro správu vašich kampaní na facebooku budu určitě potřebovat ještě přístup do REKLAMNÍHO ÚČTU (Účty pro reklamu). Postup je skoro stejný:

Nastavení firmy/Účty/Účty pro reklamu – vybrat účet k nasdílení

Tlačítko Přiřadit partnery

Přiřadit partnera podle ID firmy, opět zadat mé ID a nastavit oprávnění Standardní přístup – Spravovat kampaně.

A hotovo! 🙂

Zuzana Fílová

Zuzana Fílová

Autorka článku, webový tvůrce a PPC specialista

"Baví mě vytvářet weby tak, aby byly co nejvíce funkční, optimalizované pro vyhledávače a vizuálně atraktivní."

Může vás také zajímat

K čemu je Google Analytics?

K čemu je Google Analytics?

K čemu je Google Analytics Vysvětlení pro laiky, hlavně pro mé klienty Google Analytics je nástroj vyvinutý společností Google, je k dispozici zdarma, i když můžete zaplatit nějakému specialistovi, aby vám vložil měřicí kód Google Analytics na váš web. K tomu, abyste...

Meta popisky a titulky

Meta popisky a titulky

Meta popisky a titulky jsou základním kamenem optimalizace pro vyhledávače (SEO = search engine optimization).

Divi

Divi

Web vyrobený s pomocí Divi má opravdu jednoduchou editaci textu, úpravu zvládne i naprostý začátečník. Pro vás jako zákazníka je tedy nejdůležitější, že si můžete sami lehce spravovat obsah webu nebo přidávat nové články, případně nové projekty.